Little crazy thing called...Me: ...capat de lume?!?

Despre mine

Fotografia mea
Daca luati poze...platiti si artistii (macar o mentiune)! :)

marți, 10 februarie 2009

...capat de lume?!?

Pozele ce urmeaza sunt printre preferatele mele, prin simplul fapt ca sunt facute intr-un loc unde nu multi au avut ocazie sa ajunga, sa admire ceea ce este cu adevarat de admirat (nu vorbesc de "strasse" prin Viena sau de Pandorf, care deja au devenit comune in randul muritorilor (de foame) din Romania, ci de un capat din tarisoara noastra) ...Delta Dunarii.
Primele doua poze scot in evidenta niste splendori ale naturii pe care chiar cred ca ar fi cazul sa le apreciem cat timp inca mai sunt.
In ceea ce le priveste pe ultimele doua...hmmm...e o poveste mai lunga (pe care o voi spune pe scurt).
Dupa ce m-am mutat in frumoasa si tuberculoasa capitala -aka Bucale- am inceput sa cunosc din ce in ce mai multi oameni, din toate partile tarii. Ei bine, intram in discutie si incepeam sa ne prezentam ...ca unu era din Bacau , altul din Tg. Mures, altul de la Timisoara si...se ajungea si la mine. EU, din Tulcea! Toti sareau direct aclamand : Ahaaa!!!! Tulcea - PESTE!!!! - eu in gand imi spuneam : "astia or vrea femei de la mine?!?!" - dupa ce dezbateam subiectul mi-am dat seama ca unii traiau cu impresia ca pestele e un fruct care, in special in Tulcea, creste in copac:)).
Eh...din pacate nu e chiar asa pentru ca sincer acum as fi avut o livada intreaga unde in loc de frunze ar fi fost solzi pe pamant toamna. Pe langa toate acestea am mai auzit aberatii de genul : "dar cum, voi nu mergeati cu barca la scoala???".
Trecand peste toate cele am vrut sa evidentiez cum se da cu "batu'n balta" si ca...printese exista peste tot...numai ca trebuie sa stii unde sa le pupi!

Ta daaaa!!!!





3 comentarii:

  1. Asteptam sa te vad cum te plimbi pe Babadag cu barca dar n-a fost sa fie...poate data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Poza a treia ce e? First person... fishing?

    RăspundețiȘtergere
  3. Bai Fig, cam ai dreptate...iar ultima e poza cu boss-ul de final - unleashed:)

    RăspundețiȘtergere