Little crazy thing called...Me: Welcome!...

Despre mine

Fotografia mea
Daca luati poze...platiti si artistii (macar o mentiune)! :)

miercuri, 4 februarie 2009

Welcome!...


Pe romaneste zis "bine ati venit!" ...pe blog-ul meu numit "Little crazy thing called...Me".Nu sunt genul de persoana care sa vrea tot timpul sa fie in pas cu moda, acesta nu este motivul pentru care am dat nastere (eu sunt tatal) acestui blog, ci doar m-am gandit ca as putea sa impart cu tine - daca va exista vreodata cineva care sa vizualizeze aceasta pagina - cateva din pozele pe care le mai fac in timpul liber...Da! ai ghicit...sunt pasionat de fotografie (si am zis pasionat nu expert).Drept urmare a faptului ca stiu ca oamenii sunt stresati cu probleme de genul criza financiara la nivel mai mult decat mondial, te invit sa privesti imaginile ce vor fi adaugate in timp pe acest blog si sa comentezi orice aspect ti se pare interesant, legat atat de imagine cat si de contextul in care o plasezi...nu de alta, dar poate uiti ca maine dimineata te asteapta iar acelasi birou, plin de praf, unde ai o cana primita cadou de la colegii de munca pe care cel mai probabil scrie si numele firmei la care lucrezi (imi cer scuze in cazul in care "maine" este sambata sau duminica). Cu alte cuvinte, eu cred ca o fotografie reusita trebuie sa ii creeze omului sentimentul ca el vede ceea ce se afla in poza chiar cu ochii lui. Ei bine...eu nu spun ca toate pozele ce vor aparea sunt neaparat reusite...insa sunt curios ce ai avea de spus despre imaginile pe care le voi share-ui cu tine. Astept comentarii legate de : ceea ce vezi in poza, unde te duce cu gandul aceasta poza, asemanari cu alte poze, ce ti s-ar fi parut interesant sa mai apara in poza...si multe altele.

4 comentarii:

  1. Gata man! You`re on my roll :)
    Succesuri cu blogul

    RăspundețiȘtergere
  2. salut chuck,
    cam trist textul de inceput, ma refer la partea cu monotonia fiecarei zile de la birou. te-am cam regasit in el ;)
    sint cu ochii pe tine sa stii, sper doar sa nu ramii dezamagit de lipsa comentariilor. nici eu nu prea am parte de ele, dar pina la urma nu-i asta cel mai important lucru.
    te pup!
    I'm all eyes on you!

    RăspundețiȘtergere
  3. Salut Aleks!
    Nu pot spune ca e neaparat trist...e realitatea...viatza de proletar:).
    Legat de partea comentariilor, atata timp cat cineva va aprecia ce fac eu aici fara sa comenteze...ci doar sa gandeasca asta, sunt fericit:).
    Acelasi lucru il pot spune si eu despre blog-ul tau...l-am citit, am admirat si uite ca tu ai fost cel care ai facut acest pas cu mult inaintea mea:)

    Respect!

    P.s. Pentru Pulp (Ypsican)- merci man - roll over:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ai venit in blogosfera - asa mi s-a zis si mie cand am intrat!:)

    RăspundețiȘtergere